juljuljuljul

Kevin vann.

Jag ringde en massa gånger på Alice.

Ville veklingen att hon skulle vinna .

Vinnar låten med henne var bättre.


Nu sitter jag här med Tobbe, Putte och kollar på 4an på bågen film.

Carro och Einar har precis pkt. Dem skulle till stan.

Vi valde att stanna hemma i stället. Kände inte för att åka in dit och sen hem i gen.

Man kan ju inte direkt lita på bussarna här ute.


I morgon ska jag jobba börjar en timme senare så sitter här med ett glas vin.

Det är ju lucia i morgon. Lite mysigt


Jag måste bara säga att jag längtar så mycket till julafton. Det kommer bli så kul. Jag vet och känner det på mig. LÄNGTAR.

Kan inte riktig skriva varför här. Men ni kommer få höra efter sen.
nu ska jag vara lite social
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0