skor är lycka

Nu har Jag inte skrivit på länge, igen! Men men

Jag har precis slagit in en julklapp till Goliath. Så nu är tre julklappar klara.

Har massor kvar.

Idag har jag varit hos Camilla och baka en massa saker som lussebullar och pepparkakor.

Rent ut sagt har det varit skit kul haha

Jag och Goliath hade mjölkrig. Han blev helt vit överallt och jag har fortfarande inte fått bort allt mjöl. Men det tillhör bakningen.

Det ska vara roligt.

Felicia, mia och bella bus var med också.

Men det blev inga basskorvar den här gången. Det blev prinsar och prinsessor.

Tobbe kom förbi vid 4 då vi åkte till min kära mormor som hade stickat en mössa till mig. Hon är så duktig på sånt. Jag hade köpt en choklad ask och tagit med mig lussebullar. Så hon blev jätte glad och jag med för den delen för mössan. Den satt perfekt och va precis som jag ville. Det är bra när man kan önska saker av henne då får man det perfekt.

Efter det så åkte vi till mamma som hade lagat mat. Köttfärslimpa med potatis och brunsås. Mumms.

Tobbe skruvade upp två ljus hållare medans jag myste med Tiffi den busen.

Vi hade lite tid kvar och kände att vi ville göra något så vi åkte till kurva, jag skulle kolla in något varmare skor. Men där på en av hyllorna står mina skor jag har tok letat efter. Jag bara måste ha dem tänkte jag, gick fram och hoppades på att dem fanns i just 36 eftersom de brukar vara svårt att få tag på det. Det stog 3 st och kan ni tänka er 36 stog där och bara väntade på mig. Jag provade dem direkt. Dem va gjorda för mig. Haha överlycklig.

Och jag kommer få dem i julklapp av Tobbe. Sitter här i soffan och bara vet att dem ligger här Bredvid mig i kartongen. Jag har dem. Dem är verkligen efterlängtade.


Det är sjukt va ett par skor kan göra en så lycklig.




Annars då va händer nu fram över?

Jag jobbar nu tills på fredag då jag är lång ledig tills måndag.

Och jag har bestämt att alla julklappar ska inhandlas i helgen. Och jag lär inte vara ensam om det. 100000 tusen personer till lär ju tänka så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0