snart jul

Idag är det bara 14 dagar kvar tills julafton.

Jag jobbar på julafton men är ledig den 25e precis som jag ville.

Tobbe fyller 22år.

Vi har köpt ganska mycke julklappar. Vi har köpt till alla som är här på julafton så att alla ska känna lika.


Idag ska jag snart åka och jobba sen ska jag gå upp till pappas jobb.

Vi ska väl åka och kolla lite julklappar till tobbe.

Orkar inte släppa allt på bussen. Fast de kanske jag kommer få göra ändå, jag vet inte.

Tobbe var och köpte julklappar till mig i går. Finns 6st lagom stora paket. Har faktiskt ingen aning om va det är. Det är kul. Jag vill inte vet heller.


Vet inte va jag ska skriva mer är för trött. Vet inte ens om jag öppnar idag men jag tror det.

Håller tummarna för det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0