söndag

Söndag.

Jag jobbar idag men i morgon är jag ledig.

Vet inte vad jag ska göra.


Helgen har varit ganska okej.

I går va vi hemma hos putte och spelade gitarr hero.

Hahah de va grymt länge sen jag spelade de.

Men efter ett tag kom jag in i det.

Mer om den kvällen behöver jag inte prata om är ganska less på det.


Så va händer idag jag slutar ju ändå kl 18. Och de är faktiskt 3e advent.

Det är då man ska sitta och dricka glögg och bara mysa med nära och kära.

Idag är jag på ett sånt humör då jag bara vill vara med mina systrars barn.

Dem får alltid upp humöret på en.

Sitta med Goliath och kolla på film eller sitta med Felicia och göra armband.

Eller varför inte busa med Bella och Ellioth?


Glömde skriva att i går va vi hemma hos mamma på morgonen och lussade lite.

Busade med Tiffi. Hon har blivit så stor. Men jag älskar henne ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0