bullar

Nu var det riktigt länge sedan jag skrev här.

Jag vet inte varför jag har mig själv att skylla. Jag har helt enkelt varit för lat.

Jag har haft all tid i världen eftersom att jag är arbetsökande.

Just nu sitter jag hemma hos mamma och vi håller på att bakar bullar. De kommer bli ungefär 40st bullar. Kanelbullar.

Undertiden bullsmeten ska jäsa som den gör nu, passade vi på att slänga i lite blekning i mitt hår. Sitter här nu och vill klia mig i huvet för fulla muggar.


Jag vill bara att vi ska börja med bullarna nu så vi kan fika och ha det mysig. Tiffi ligger hära, lite svårt att skriva när hon ligger med halva nosen över tangenterna. Hon vill nog också att bullarna ska bli klara.


Idag är det bara 8 dagar kvar tills jag och Tobias åker till Turkiet. Jag säger bara att JAG LÄNGTAR SÅÅÅ.

Vi två behöver nog komma bort från allt och bara mysa och njuta i paradiset.


Nej nu ska vi baka ut bullarna.








Kommentarer
Postat av: Emma

ja emeliie inte långt kvar nu:D är lite avis haha men hoppas de blir nice väder:) och nju av bullarna såg smaskiga ut=)

2008-07-08 @ 14:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0