hej

Hej

Just nu sitter jag hemma hos min mamma och kollar runt lite på olika jobb sajter,

Men de är inte lätt att hitta jobb.

Någon som vet någon bra sida? Där man kan söka?

Behöver verkligen ett jobb snart.

Och jag vill verkligen inte jobba på ica vilket ja har gjort i 2-3 år nu. Vill verkligen inte tillbaks.


Idag så kanske vi ska bowla igen. Eller Putta hade frågat Tobbe om vi ville bowla.

Känns som att vi gör det varje helg nu, i alla fall dem senaste 3 helgerna.



Tobbe slutar  14.00 idag , då ska han bara hem och byta bil sen kommer han hit och gör mig sällskap.

Mamma kommer väl vid 4-5 eller något. Hon blev nämligen bjuden på lunch av mormor och morfars vän. Lite gulligt.


Igår vart det en heldag med Carro och hennes nya bil.

Vi åkte till jula där vi handlade:

Cleaner

Schampo


Skumgummi grej till wax grejen

 Sen åkte vi till micro, där hon handlade:

Svampar


Tärningar


Doftgran


Och en antenn till radion i bilen.


Tror att hon kommer åka dit fler gånger, eller hur Carro?


Snart åker vi till Turkiet yippppi

Det ska bli så skönt


puss så länge


Kommentarer
Postat av: Carro!!

Haha de kan du slå dig i backen på gumman ;)

Nästa gång får jag nummret till honom med mig ;)

haha!

2008-07-05 @ 18:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0