hemma i sverige igen

nu sitter jag här igen.
helt plötdligt känns livet lika trist som innan vi åkte.
jag behövde verkligen åka bort men jag skulle gärna ha stannat i 1vecka till.

i går kom vi hem till sverige ungefär vid halv 16 tror jag att de va. vi fick stå och vänta på väskorna ett bra tag. tillslut kom min men då va den trasig. hela sidan hade en sprika.
så då fick vi gå till bagageservic eller va de hette. när fick vi en helt ny väska:) de e så de ska vara.

de va iallafall skönt att komma hem till Goliath, fick en jätte härlig kram och en lång puss:)
sen pkte vi till mamma där vi träffa Tiffi, har saknat henne.

idag har vi bara vart ut på skön.......
vi ska snart åka till mia och grilla och träffa Felicia :) längtar


En bild från Turkiet. tror de va näst sista kvällen

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaaah! vad du ser uut!

2008-08-01 @ 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0