Äntligen klar

Nu är bloggen äntligen klar.
Och jag är supernöjd.
Tror tillomed att jag kommer skriva ännu mer nu när man inte skömt för bloggen ;)

jag vill tacka alla som har hjälpt tröga lilla jag idag:) Tack!

nu sitter jag här och ska hoppa in i duschen snart.

I morgon har jag tvättstugan kl 14.00 med camilla och pappa:)
Äntligen får jag tvätta mina säng kläder.....
Ska även försöka få med pappa ner till centrum och posta ett brev till mig.
måste verkligen posta det i morgon.
Jag har nämligen sökt ett till jobb:) wiihiii
Känner att de börjar bli allvar nu när man inte har något att göra på dagarna längre.


nej nu ska jag duscha

TACK allihopa igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0