bara nu

har inte skrivit på ett bra tag nu.

varför? deet vet jag inte har inte haft lust eller ork.

det har varit midsommar.

Det va mysigt, satt ute i skogen hemma hos Mia och Tomas.

pappa och Tobbe var med.

i lördags bowlade vi och drack lite drinkar.

kvällen va inte så jätte rolig.

just nu sitter jag i sängen och funderar på vad det är med mig.

känner mig deppig hela tiden och nerstämd.

Känns som att jag bara skulle kunna börja gråta vart jag än är.

Som tex i dag när vi var i farsta men då var jag irriterad, vist men jag vill inte känna att jag behöver tvinga mig själv att hålla tårarna inom mig.

Men jag vill inte heller stå i centrum och grina när jag inte ens vet va felet är....


Just nu har jag så grymt tråkigt så jag skulle kunna gå 10000 varv runt huset. Men nej då skulle alla tror att jag va sur eller att jag va helt dum i huvet.

Är det så att jag har blivit besatt av va folk ska tror om mig eller är det bara något jag inbildar mig...???

sen känns det som att alla bara förändras. Vissa i min omgivning har förändras mot det possetiva. men sen finns det en som bara förändras negativt.. men varför??


nej det är inte meningen att jag ska sitta här och bara klaga men jag behövde verkligen skriva av mig lite.

hoppas ni kan sova gott


Kommentarer
Postat av: Emma

Delta gärna i min tävling:

http://petersson84.blogg.se/2008/june/tavling-mobilsmycke-naomiart.html

2008-06-22 @ 21:45:37
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0