Bechelorette

Det är precis det jag sitter och kollar på.
Det finns verkligen inget på tven om dagarna.
Dem borde visa någon bra film eller något så man har något att göra iallafall.
jag tänkte gå ut och sola men vart tog solen vägen???

Men jag grinar inte illa för att solen inte lyser idag eftersom det bara är 18 dagar kvar tills vi åker.
Vi kommer komma ner till värmeböljan. Jag  kollade vädret i tag nere i tukiet få va det 33 gr
låter de skönt eller:D yeeessss sola bada  det är de ända vi kommer kunna göra om de e så varmt.

om 2 timmar kommer Tobbe hem med en ny mobil. Han har fått vänta på den i 4 veckor eftersom dem inte hade tagit tag i beställningen eller va det nu va.

ja juste Tobbe hittade hit i förrgår. Och han tyckte att jag skulle pressentera honom för er. Plus att han ville att jag skulle prata om hans bil... så de kommer ett inlägg med han och hans bil snart..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0