glad blev jag

Nu blev jag jätte glad.

Hade inte märkt att jag hade fått kommentarer här i bloggen.

Jag blev jätte gladJ


Idag så vaknade jag kl 7 för att möta min mamma eftersom jag skulle passa Tiffi (mammas vovve).

Det var ju inte det lättaste att gå upp så tidigt andra dagen på "sommarlovet" HAHA.

Jag och Tiffi begav oss hem till mig och slappade på balkongen i solen.

Men Tiffi valde skuggan under bordet.

Jag och Athina hade också bestämt att vi skulle träffas idag och de gjorde vi. Det var kul eftersom de var ganska länge sedan.(i torsdags) från att träffas varje dag så känns de som länge sedan. Vi satt på bakgården hemma hos mig och bara pratade på om massor. Är man med oss så finns det verkligen inte tyst minut.


Vid 12 skulle jag gå hem till mamma men självklart glömmer jag hennes nycklar hemma.

Så jag fick sätta mig på bussen med Tiffi och möta upp henne för att få dem.

Men nu sitter jag äntligen här. Och vist är det underbart väder ute?


Juste mäklaren ringde till Tobbe idag så nu är det bara att hålla tummarna för att han köper lägenheten. För er som inte vet så har vi vart och kollat på en lägenhet. Den är verkligen perfekt. Man ser vattnet från fönstret och den är helt enkelt bara så underbar. Hoppas bara på att han bestämmer sig för att köpa den. Vill hemifrån nu. Det är bara Tobbe som ska bestämma sig eftersom de bara är vi som är intresserade av den. Älskling  kom i gen jag vill flytta????

Haha nej jag ska inte pressa honom. Eftersom jag inte har hittat något jobb ännu så får han bestämma allt eftersom det är han som har ekonomin hittills.


Nej nu ska jag ta och blanda jätte god saft och jag hoppas den blir kallJ

Hörs senare


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni köper lägenheten nu då! Låter ju inte helt fel vid vattnet och allt!



Härligt med sommarlooov :)

2008-06-03 @ 15:36:58
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0