Helgen

Solen har varit som bäst hela helgen.
Vi har varit ute med båten, de va jätte skönt och mysigt.
Vi åkte från flottbro in till gamla stan sen åkte vi runt där i stan lite.
Man brände sig ju lite kan jag ju säga. Var helt röd på fram sidan. Men bara på framsidan så det såg ju hur kul ut som helst när man kom hem.
Dagen efter det så bestämde jag mig för att bara sola ryggen. Men jag vill få mer färg på benen men de är så svårt. Lyckades få lite i alla fall.


Idag så fick jag sova till kl 9 då jag fick ett sms av min syster och sa att hon skulle komma vid 9.52. Så då var det bara upp och hoppa och sätta på sig bikini. Vi hade bestämt att vi skulle bada hemma hos Tobbe. Dem har pool. Goliath tyckte det va jätte kul. Ett riktigt sjömonster. Vi låg i badet i en timme. Det va riktigt uppfriskande eftersom att jag va så trött.
Men det va 27 grader i vattnet så de va skönt. I går så när vi badade i mälaren hos min andra syster så var det bara 14grader. Så de va ganska stor skillnad.
Nu sitter jag här hemma hos Camilla med Marie. Vi har ätit en jätte god sallad som vi gjorde. Och jag måste bara skryta om att jag köpte en jätte söt bikini från h&m. Den var vit med broderade blommor.
Helt underbar.


Får se vad som händer i morgon.
Men vi hörs säkert då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0