hemma hos syster

Idag har jag varit hos optikern för att fixa linser.

Sitter med linserna i just nu och det känns faktiskt riktigt bra.

Nu slipper man bågarna.

Vi gick runt i centrum lite också jag hittade ett par shorts, som jag vill ha till Turkiet.


JAAAA JUSTE. Jag har glömt berätta va jag fick i student present :

En Turkiet resan med Tobbe och den fick jag så klart av älsklingen själv J älskar dig

En rosa kamera av mamma mormor Kenth Madde Dennis Robin Mia och Tomas.

1000kr av Tobbes mamma Nettan J

Massa blommor av alla.

Pengar till Turkiet av pappa.

Tatuering som jag får välja för 1000kr av mina syster Camilla och Fredrik.

Bestick av Bella och Flisan

Två triss lotter av Mari.

Cocktail glas av Camilla och Fredrik och barnen Goliath , Ellioth

En ljusstake av gudfar Olle och Lena.

Har säkert glömt något men de va i alla fall en del av va jag fick.

Så Turkiet resan blir av den 16 juli.

Och i dag ska vi åka och hämta våra pass hos polisen som vi gjorde för en vecka sedan.

Vill verkligen inte se kortet ahahhaha de blev jätte hemskt.

Imorgon ska jag vara hundvakt åt Tiffi och Athina kommer kanske förbi hem till mig

Syns i morgon igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0