Idag.

 Idag fick jag gå upp vid halv 9. Det var då syrran smsade och sa att hon var hos mig om 40 min och om jag ville ha frukost.

Hon handlade med sig lite frulle.


När hon kom hit så åt vi först sen åkte vi pch handlade mat på city gross.

Det är alltid lika kul när pappa följer med för han tittar bara på mig när jag packar på mig massa med badsaker och hudlotions.

Vi träffade på mamma där i affären också.


När vi kom hem va de dax för tvättstugan.

Vi han med att tvätta 4st maskiner men massa kläder och handukar.

När vi sedan skulle vika alla kläder märkte Camilla att vi hade bara tvättat en ända sak åt pappa, en piketröja:D hahah alla annat var mitt och tobbes..så det va inte bara mitt.


nu sitter jag här och är ganska trött.

Funderar på att ta lite glass med chokladsås på. mummmms.

Tobbe jobbar natt i dag så jag får pyssla om mig själv i dag.

hitills har jag badat, lagt ansiktsmask och hårinpackning.




ett av köpen jag gjorde i dag.
den funkar skit bra och doftar verkligen underbart..

Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: hittade den?:P

2008-06-27 @ 10:48:08
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: hhahh jajajaa jaha nu e jag med:D

2008-06-27 @ 10:48:30
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0