länge sen

Nu har jag inte skrivit på jätte länge.
Men jag har lite förklarningar.
Jag tog studenten i torsdags och camilla och mamma fylde år (75år) så då blev de party hela helgen.
Har verkligen inte hunnit skriva något, allt har gått i ett hela tiden.
Men fy fan va jag e bra för jag har tagit studenten för jag har tagit studenten fy fan va jag e bra.
wiiii
Nu har man ett problem löst i alla fall ALDRIG mer skolan:D
nu återstår det bara att söka jobb, vilket inte alls är så lätt.

kanske kan lägg upp lite bilder sena.

Idag ska jag till optikern och skaffa linser. Det ska bli skönt att se igen :p
vill verkligen inte gå runt med glajjer nu när de e så varmt.

m¨ste klia puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Congrats! Hoppas du hittar ett jobb :)

2008-06-02 @ 09:14:32
URL: http://nannisjohanna.blogg.se
Postat av: Jessi

Grattis till studenten :D

2008-06-02 @ 09:15:41
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0