längtar


Bara en månad kvar.

Ja, de e bara en månad kvar tills vi åker till Turkiet. Längtar såååå!

De blir bara du och jag Tobbe, hur skönt som helst.

Se verkligen fram emot denna resa som jag fick i student present av Tobbe.


Idag sitter jag hemma hos mamma med Tiffi. Mamma skulle på någonting i dag så Tiffi skulle få vara själv så länge så jag tänkte att jag kunde ligga här hemma och mysa med henne.

Hon har vuxit så otroligt mycket. Kommer håg den natten mamma hade varit och hämtat henne, då var hon pytte lite och nu är hon så stor att hon nästan brottar ner mig.


I morgon ska jag till optikern igen på återkoll. Har ju vart sjuk så jag har inte kunnat haft linserna på mig. Men de ska nog gå bra.


Jag måste bara säga at den här helgen har varit SÅÅÅ BRA.

Det började med att vi gick ut i fredags. Jag , Tobbe, Camilla, Fredrik, Cissi och Sophie vi begav oss först till "ett ställe" men eftersom jag bara är 18år så kom vi inte in. Men de gjorde oss inget så vi gick vidare. Jag va nämligen inställd på att vi inte skulle komma in.

Men vi gick i alla fall till 54 som ligger vid medis. Där kom vi in efter en stund .

Det var riktigt kul att gå ut de var himla länge sedan.

 Tack för en trevlig kväll!

 Och i lördag var det fotboll på tven. Jag och Tobbe åkte ner till Camilla för att dricka lite och äta gott. Men den kvällen vart inte lika kul, jag hade en sådan huvudvärk. Och Tobbe ville fortsätta  drick så han ville gå till lilla Tuna som är ett ställe för gamla alkolister. Tycker inte alls om det stället. Men dit gick vi. Han sa att det var jätte mycket folk där men när vi kom dit var det bara 4st. Så vi satt där tills han hade fått sina öl. Sen blev de hem till sängen. Jag kan säga att den var efterlängtad.


 Och i går så vart det bara en slappar dag med lite övningskörning.


Nu ska jag äta frukost

Puss så länge


En bild från i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0