Okej allt om Tobbe


Det här är min pojkvän Tobias som ville vara med här.
Han är 21år och fyller år dagen efter julafton.
Han jobbar som håltagare.
och nu ska jag visa vad hans intresse är:

Den här förbaskade bilen :) men den tar mig dit jag vill så jag gillar den ändå

Och det här är då hans nya fälgar som sitter på bilen.
Jag kan inte så mycke om bilar men jag ska försöka...


Bilen är en saab 900R?
och är årmodell 1995.
Färgen är svart haha
stolarna är recardo stolar?
Motor: 185 hk / 285 Nm
Fattar inte va de står för men men
Det sitter en viggen front på bilen och jag har moddrat grillen.
Bilen ska chippas tydligen.
har precis bytt koplingsvajer och jag höll på att ta sönder den när jag skulle köra bilen.

så Älskling är du nöjd nu.
vet inte va jag ska skriva mer om dig å din bil:D
älskar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0