shoopppa

Sitter hemma hos mamma nu med Tiffi. Man blir så  glad när man kommer hit . Man blir verkligen välkommen av henne.


Sitter här och funderar på hur jag ska lägga upp denna soliga dag.

Jag ska gå på min sysslings student som är idag någon gång vid 12.30.

Sen vet ja inte hur länge man ska vara kvar.

Men vad ska jag göra sen?

Tobbe kommer ju komma hem sent i dag eftersom att han ska fixa med bilen.

Kanske ska åka hem och ta hand om mig själv J


Igår satt vi och pratade om lägenheten och hon som äger den kan tänka sig släp den lite billigare. Men då vart det mycket om och men. Så jag överlämnar allt till dem.

Vill självklart flytta men som sagt de är inte mina pengar så han får bestämma helt själv.


Slut pratat om de jag blir bara så knäpp.

Vet ni vad jag vill?

SHOOOOOOOOPPPPPPA är på sånt köpa köpa humör idag. Vet inte var jag fick det ifrån.


Nä nu har snart äggen kokat klartJ och syrran kommer och gör mig sällskap vid 10 med barnen.


Hörs sen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0