Shoppat med syster

Dagen började ju bra. eller hur syrran???

min syster skickade sms till mig 9.07 i morse och sa att hon var på väg. Då tänkte jag att jag skulle hinna somna om en liten stund men nej... hon va ju här 9.20.

Då fick jag ett sms där det stog att jag va tvungen att möta henne vid brevlådan... jag låg ju i sängen.

Men de va bara att gå upp.

vi satte oss i utehuset och drack loka smultron/citron utan kolsyra hahah inte så gott.

vi bestämde oss i allafall för att åka till huddinge centrum och shoppa lite till henne.

Jag blir så trött på henne för när vi är ute och ska shoppa då köper hon bara saker till alla andra i hennes familj. inget till sig själv.

Så jag skälde lite på henne.
Vi gick till hm och köpte en bikini brun med rosa prickar, två t-shirtar sen så tvingade jag med henne till mq där köpte hon ett par jeans och en skit snygg tunika.

Det var rea på mq så hon betalade bara 348kr och bara jeansen kostade 400kr:)

så då blev jag glad då hon äntigen tänkte lite på sig själv.

På mq så hittade jag en kappa SÅÅÅÅ SNYGG :) men jag ahde inte några pengar.....


Men vi åkte hem i gen och åt focaccia eller hur de stavas. Dem är så goda.

Vi gick och hämtade Goliath på dagis kl 14.
Han blir alltid lika glad :)

Sen kom mia och tomas och barnen förbi.

Vid 16 så kom tobbe och hämtade mig då åkte vi hem till honom.
Och jag ringde pappa och frågade om jag skulle kunna få låna pengar till kappan och jag behövde inte ens tjata.

så då åkte vi tillbaks till huddinge och shoppade kappan och ett par snygga jeans till tobbe :)

Det var rea på allat så kappan kostade egentligen 1499kr och jenasen 599kr men vi betalade bara 1048 kr.

En ganska bra affär :D

nej nu ska jag gå och duscha får höras sen
 PS DET VAR FEL PÅ BLOGGEN SÅ DET BLEV MASSOR INLÄGG AV DET FÖRRA.


Kommentarer
Postat av: camilla

byxorna kostade 499 :-

2008-06-12 @ 20:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0