snart åker vi

Om bara 21 dagar så befinner jag mig i Turkiet.
Ska bli så skönt att åka bort ett tag.
Ser fram emot att sola,bada  och turkiskmassage:) och massor av drinkar.
Vi kommer att bo på det här hotelet


Och det som är så skönt med det här hotelet är att stranden bara ligger 300m där i från,
Vi kommer befinna os i den östra delen av Alanya.

ÅÅÅ va jag längtar.

Efter vi har kommit hem från Turkiet är vi hemma i två dagar sen åker vi på kryssnins.
Då blir det pppppaaaaarrtttyyy :D
vi kommer åka med cinderella.



När vi precis har kommit på båten så är det buffe som gäller för alla oss.
Vi är 7 st hitills som ska åka, men vi kanske blir fler vem vet:)

Mina sommar planer hittils
vad har ni för planer?


Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: okej, men i så fall om du litar på mig så kan du byta lösen på bloggen så loggar jag in och ändrar, och sen loggar jag ut och du byter lösen igen =) så gjorde jag med Emmelie, www.pingvinens.blogg.se =) om du litar på mig förstås :D

2008-06-25 @ 11:14:10
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0