sol

Idag har det varit en helt underbar dag. eller va säger ni?
Jag åkte iallafall hem till min syster som bor ute på landet.
De tog bara ungefär 1 och en halv timme att ta sig dit.
Dem va i allafall söta och kom och mötte mig vid bussen.
Jag kan ju säga att solbrännan har blivit ännu brunare i dag:D *glad*
Vill ha en grund tills Turkiet.
Jag och Felicia (syasterdotter) vi badade i hennes lilla pool :) Vi fuskade och hälde i varmvatten så att man kunde bada direkt. Sköönt
Bella ( den andra systerdottern) ville också bada. Och hon var inte rädd för vatten inte.
Min syster ränsde i lillhuset och där i fanns det massor med kläder som jag tog:D alltid lite kul med nya kläder. Dem va ju knappt andvända.

I morgon  blir det Tiffi för min del.
men vi hörs då:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0