sverige vs ryssland

Ja sitter här och kollar på fotbollen... inte värt att titta på.


Har precis suttit och skrivit ner frågor till tipspromenaden vi ska ha på midsommar.

Det fanns klara frågor som jag hittade på google. Jätte smidigt.


Idag har jag bara varti hemma. Gick upp vid 10 tiden och satta på en tvättmaskin. Kände mig på städ humör så jag gick och städade lite här och där hemma. Det blev 3 st säckar med skräp.

Tobbe kom och hämtade mig vig halv 4 då vi pkt till hans jobb. Vi bestämde oss för att handla drickan idag som vi ska ha till midsommar. Vi gick även in på jack and jones. Ett par jeans, en t-shirt och en skit snygg skjorta som jag valde J

Det ska han ha på sig på fredag. Blir en riktig snygging.

Jag vet själv inte vad jag ska ha på mig. Får väl gå nacken haha nej men någonting finns det nog i min garderob..... Med mina 36 kr på kontot kommer man inte långt till shopping


Nej nu ska vi åka hem från camilla.

Sover hos Tobbe i dag. Hoppas de blir sol i morgon så man kan bättra på brännan

God natt


Kommentarer
Postat av: T

Matchen sög !

2008-06-18 @ 22:42:56
URL: http://perfektaduon.blogg.se/
Postat av: M

som sagt, inte värt att kolla på ;D

2008-06-18 @ 22:43:48
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0