tvättar fönstrerna

Ja, det är precis va min syrra håller på med just nu.

Haha jag förstår inte hur hon orkar.

Några mer än vi som inte har sovit något i natt p.g.a åskan och regnet?

Faan va de åskade. Tror att jag somnade vid tre och skulle upp igen kl 6.

Bläbläblä


Idag kom jag hit till min syrra kl 6.

Vid 7 så satt vi och åt frukost, musli med mjölk.

Sen somnade jag med Ellioth i soffan.
 men vi kanske sov i en halv timme sen va det bara hoppa upp och träna.

Camilla fick en cross trainer när hon fyllde år. Där stod vi och pumpa våra muskler hahaha nej inte riktigt.


Så vad ska jag göra idag??

Låna syrrans fotbad och ta hand om mig själv

Sen så ska jag äta här, det blir något med jätte räkor.


Ja juste vi va nere i centrum, dem hade rånat seb banken kl 9 i morse. Det ända vi hörde var helikopter inget mer.

Men poliser var det gott om där.

Dem hade tydligen slagit sönder glaset med en hammare och sprungit in.

Men banken hade inte ens öppnat....

Nej nu ska jag börja med badet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0