äntligen

Jag är väl nöjd med lönen.

Men man blir ju aldrig riktigt nöjd man vill alltid ha mer mer mer.

Men jag hade förväntat mig de jag fick så det är skit bra.

Men varför nöjer man sig oftast inte. Man tänker alltid, tänk om jag fick ännu mer och va man skulle kunna köpa då.

Men jag måste bara säga att de är så skönt att äntligen få in egna pengar. Slippa leva på pojkvännens pengar. SÅÅÅÅ SKÖÖNT

De kanske låter som att jag har levt lyx genom att levt på honom. Men jag kan säga det ätt de låter roligare än det är.

Men nu har man provat på det.



Ska jobba idag och jag tror tiden kommer gå fort eftersom att det kommer vara mycket att göra. Alla har ju pengar och de brukar vara mycket när ingen har pengar.

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe fixa håret sen gå till bussen

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0