090105

Så nu är det som vanlig att jag inte har skrivit på jätte länge igen.

Vet inte varför men de blir så ibland.

Nu har det vart jul och ny år.

Julen firade vi här hemma hos mig och tobbe.

Hur mysigt som helst men massor med julklappar.

Jag fick kläder,2par skor och plattång av tobbe.

Men bästa var nog prisses klänningen. Goliath frågade mig va jag ville i julklapp så sa jag en prinsess klänning. Och tro det eller ej men jag fick EN riktig prinsessklänning. En rosa med blommor.

Och av Tomten fick jag trosor, på den stod de tobbes garage. Hahaha skit kul. Mia hade gjort dem så alla fick varsin. Men på camillas stod det korvbröd. Den va nästan bäst.

Av pappa fick jag en klänning jag hade spanat in på gina tricot.

Av fredrik fick jag mina årliga trosor. De är en tradition. Han får kallingar och jag trosor.

Jag orkar inte skriva upp allt men jag fick massor med julklappar.

Fick av flisan,bella, mia och tomas också.

Tomas fick kallingar av mig med.

Mia fick en jacka hon hade kollat in av mig och camilla.

Men tobbe fick ett ps3 av mig snäll som jag är.

Har precis suttit och spelat trummor som han fick i födelsedags present av mia och tomas.

Sjukt kul.

Tobbe fick nog mesta av alla. Har han verkligen varit så snäll....hahah



Pappas klänning satt i alla fall bra och den hade jag på nyår då vi firade hemma hos camilla.

Hon hade klänningen hon fick av mig. Skitsnygg.

Mia.bella.flisan och lena var där med.

Vi åt tacos och drack lite vin till maten. Sen sjöng vi singstar.

Vi gick ut vid 10 och smällde våra raketer eftersom barnen skulle hinna se dem.

Goliath tyckte de va roligt men Flisan gillade inte smällen som kom men färgerna var helt okej. Dem gillade hon.

Vi åkt inte hem allt för sent vilket var lite tråkigt men skönt.

Var inte så många puckon på bussen som jag hade förväntat mig.

Jag kunde ha stannat minst lika länge till.


I morgon ska jag jobba. Får se om det står en ny tv här när jag kommer hem. Vet nämligen en som är sugen på det. Vet inte riktigt om jag vill köpa en nu.. Men men.

Kul och jobba när alla andra är lediga men så är det. Man får ju mer betalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0