sova?

Nu sitter jag här och kollar på nyhetsmorgon.

Är lite små rött men piggare än va jag hade förväntat mig.

Tobbe kom och hämtade mig på jobbet i går så vi kunde handla lite till maten.

Vi lagade maten tillsammans. Grekiskt blev det.

MEN som vanligt somnar jag alltid efter maten när jag har jobbat. Förstår inte jag vill inte somna då men de händer bara.

Kroppen vill sova medans jag vill sitta och mysa framför tv.

Funderar på vad som är fel.

Han tycker ju inte det är kul och jag tycker verkligen det är tråkigt.

Tänk i fall han alltid skulle somna efterjobbet och sov till 22.

Vilket jag gjorde i går, jag somnade kanske vid 20 och vaknade 23. Gick upp då fixade lite äpplebitar. Sen va ju allt slut på tven och dags för sägen.

Inge kul alls.

Från och med nu ska jag fan försöka ännu mer att inte somna. Jag ska inte bara "vila" en lite stund. Jag ska hinna med allt som alla andra gör när dem är hemma efter jobbet.

Om det behövs ska jag fan sätta tandpetare i ögonen för att hålla upp den. Men då somnar jag väl med öppna ögon.


Idag slutar jag redan kl 14 så då ska vi åka och kolla om tv finns kvar. Då får den följa med oss hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0