ett barn?

Sitter och kollar eller rättare sagt lyssnar på nyheterna på 4an.

Blir lite arg.

Hur kan man säga att ett barn är mindre värt för att föräldrarna är homosexuella?

Vist eva och adam var en av varje men de spelar ingen roll.

Ett barn blir säkert minst lika mycket älskad av två pappor eller två mammor.

Det ända negativa är väl sen när barnet kommer upp i åldern och ska börja på dagis/skola.

Men det är vi som är normala som kommer titta ner på barnet och "tycka" synd om den. Jag själv skulle inte bry mig i fall mitt barn lekte med ett barn som hade två mammor/pappor. Det spelar väl ingen roll.

Men det jag blir mest arg för är att dem säger att oönskade barn (som man inte har planerat in i detalj) blir mindre "värd". och barn som har föräldrar av samma kön.

Jag tycker inte att barnet ska behöva lida av det eftersom att han/hon inte har bestämt själv att komma till världen.


Skulle jag få ett barn som jag inte hade planer så skulle man väl ändå älska det lika mycket som alla andra.

Och man kan ju faktiskt inte planera in allt.

Jag vet inte varför jag blev så arg över det dom sa, de kanske va för att han som satt och argumenterade om att de va fel var så ful och såg hemsk elak ut.

Jag tycker det där va dåligt iallafall. Alla barn ska bli älskade på det sättet dem behöver.

Jag som inte ens är mamma åt mina 4 syskonbarn (gudmor åt 3) älskar dem. Spelar ingen roll om jag skulle varit lesbisk jag skulle ge dem lika mycke kärlek för det.



Nej nu ska jag väl dricka upp kaffet och åka till jobbet. Jobbar inte så lång dag i dag. Slutar vid halv 4 och då ska jag hämta barnen på dagis. Får se va vi hittar på då. Kanske går till parken eller åker hem hit. Vem vet.


Kommentarer
Postat av: emelie

fin blogg :)

Hoppas du får en trevlig onsdag

2009-04-15 @ 10:48:58
URL: http://emeliiegustaafsson.blogg.se/
Postat av: Syssling mamma

NEJ nu vill vi se lite uppdatering om vad som händer där borta hos er.

2009-04-20 @ 22:29:40
Postat av: stina

Hej. Kolla in filmen om stoppa barn misshandlen på min sida. Budskapet måste runt i världen <3 Mvh Stina

2009-05-14 @ 18:54:59
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-14 @ 19:01:48
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: G U D F A R

OJ OJ OJ vad denna sida uppdateras offta......

2009-09-22 @ 09:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0