familjen

Har precis suttit och kollat på familjen annorlunda.

De är verkligen konstigt att dem klarar av 10 barn. Jag skulle nog inte göra de.

Jag har inte heller planerat de heller. Hahah


Idag har jag funderat lite på semester. Jag måste lämna in semesteransökan snart.

Jag tycker sånt är jobbigt. Jag vet inte när jag vill ha semester. Ingen verkar veta vad dem vill göra i sommar. Känns bara som att det är jag som försöker klämma ut vad folk vill och ska göra.

De gäller liksom att planera. Eller har jag helt fel.... Ska jag göra som alla andra och skita i semestern, skita i att vilja göra saker för att känna att man är ledig. Man måste göra något man kan inte bara vara hemma och inte göra något. Då kan man lika gärna jobba. För det blir som att man jobbar. Man kopplar inte av på samma sätt som i en solstol på en varm ö.


Nu blev de väldigt negativt.

Jag kan berätta att vi har köpt nya kuddar så nu ska vi sova ännu bättre.

Jag har haft ont i nacken och huvet nu ett tag.

Så vi får se om de hjälper med dem nya kuddarna.


I morgon är det jobb igen som gäller. 4dagar sen är jag ledig igen.

Det är min sköna vecka för jag är ledig i helgen.


På lördag har jag och Tobbe varit tillsammans i 2 år.

2hela år. Det har hänt massor under dem två åren.

2 underbara små barn (Ellioth,Bella).

Skara

1årsdagen

kryssningar

En vovve

Studenten

Turkiet

Lägenheten

Flytta hemifrån

Ett nytt jobb


Det är mycke mycket mer men jag kommer inte på dem nu.

2 hela år har gått. Älskar dig nu, då och alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0