fan va jag är bra ibland

YYYYYYYYEEEEEEEEEEEES!

Då var det gjort.

Dagen började verkligen skit.

Det börja med att jag åkte in till stan och blev akut kiss nödig.

Och vart hittar man en toa att gå på om man inte har en jävla 5a i plånboken.??? Ingenstans

Åkte vidare till tekniska i alla fall. där på en 7-eleven finns det en toa... men det kostar också fem kronor, så jag får ta ut en jävla hundra lapp för att gå på toa.

Å det gjorde jag. Gick sedan fram till kassan och sa att jag skulle låna toan. Aa säger hon de är bara att gå in....!!!! På dörren stod det betala i kassan vid toa besök så öppnar vi.

Fan. Men men . Sen begav jag mig till bussen och åkte till Gillinge.

Fan va nervös man va. Men jävla va kul det va.

Fick sitta med en rolig 25årig tjej.

Hon va precis som jag nervös.

Men va vi skrattade.

Orkar inte sitta och skriva allt vi fick göra.

Men kan säga att det gick kanon,


Nu ska jag äta en glassbåt


Kommentarer
Postat av: Gudfar

he he min tyffing jag håller tummarna för dig.

2009-03-24 @ 22:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0