fobi

I går så bokade Tobbe halkbanan åt mig. Haha ja han ringde bara. Vi hade suttit och pratat om de och så sa han ja men jag ringer och bokar. Och sen var det bokat. 29april ska jag sitta i en bil fullt med okända människor och köra.

Men de går nog bra.


Jag har fått någon fobi för att ringa och prata med folk som jag inte känner. Jag får liksom en klump i halsen när jag bara tänker på att ringa. Jag kan ringa åt andra men inte till mig själv.

Det var som när jag skulle ringa tandakuten då började jag liksom gråta. Och jag vet inte varför. Det är verkligen något jag vill bli av med. Jag kan inte alltid be någon annan ringa åt mig. Men Tobbe ställer upp och ringer. Det är verkligen något jag uppskattar.


Nog om det, jag ska snart åka till jobbet och jobba 8 timmar. Sen vet jag inte vad som händer laga mat vet jag i alla fall att jag måste.


Kommentarer
Postat av: Martin

hej syssling vart körde du upp någonstans?

kram kram

Jag körde upp i farsta, halkbanna i gillinge eller hur det stavas

2009-03-14 @ 23:50:15
URL: http://martinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0