god morgon

Nu sitter jag här med kaffe i handen och kollar på nyhetsmorgon.

Jag öppnar idag. Skönt man slutar ju alltid tidigare då.

Jag gick upp lite för tidigt men jag va pigg när Tobbes klocka ringde så jag gick upp med honom.

Det är sjukt, för oss tjejer tar det ett tag att göra oss inordning. Men han satte bara på sig kläderna och gick. de tog inte mer än 5 min. och jag gick upp en timme och en halvtimme innan bussen går.

Men jag tycker det är skönare att gå upp lite tidigare så man hinner med att vakna och lite andra grejer.

Finns alltid något att göra.



Jag längtar till nästa helg.

Då har jag och Tobbe varit tillsammans i 2år.

Kan ni tänka er 2 hela år.

De är ju sjukt haha.

Men jag har kommit på något roligt att göra i alla fall. eller roligt vet jag inte men mysigt.


Nej nu är det jobbkläderna som ska på.


Kommentarer
Postat av: anonymitet

vad jobbar du med?

2009-03-04 @ 09:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0