helgen

Nu har jag varit lång ledig.

Och det har hänt ganska mycket under dem dagarna.

I fredags blev det en lugn kväll hemma med min syster och hennes familj.

Lördags var det Tobbes och min 2års dag. Som vi ägnade till att köra hans saab med pappa.

Men sen på kvällen så träffade vi min farbror Göran och hans tjej. Vi åkte ner till grillen och åt .

Vid halv 9 hade jag bokat Bowling i samma hall som jag och Tobbe träffades i.

Jag tycker kvällen blev lyckad. Bra sällskap och god dricka.


Sen i söndags blev det ´fika hemma hos syrran med bullar och kaffe.

Efter det kollade vi på nya tapeter. Både vi och pappa blev kära i samma tapet.


Men i går så fick jag och Camilla asset ur vagnen och åkte till bilskolan.

Vi åkte dit och fick lite papper och sånt. Så ville jag boka en testlektion och 4 andra lektioner.

Och det var någon som hade avbokat en tid precis så jag fick göra testet redan i går.

Och det gick bra förutom att jag frikopplar som jag måste öva på.

Idag på morgonen har jag bokat om halkbanan eftersom min lärare tyckte jag skulle göra den så snabbt som möjligt. Så redan på måndag så ska jag köra halkbanan. Här går det undan.


Nej nu hinner jag inte skriva så mycket mer bussen går om 15min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0