ovanligt

Ja nu sitter jag här igen.

Med the i mon hand och kolla på nyheterna.

Haha roligt det låter men det är skönt att gå upp lite tidigare för att få lite egentid och inte stressa.


Jag skulle ha börjat kl 10 och slutat 19.

Men eftersom att jag är sjuk så var dem snälla och böt min tid till 8-14.

Jag jobbar hellre tidigt än sent när jag är sjuk.



Så va händer i dag...

Jag ska till apoteket när jag har rast och köpa massor.

t.ex. nässprej, Ipren. Kanske en termometer.

Vi har ju ingen så de kanske är dags.

Sen kommer Tobbe förbi och hämtar mig för vi slutar samtidigt.



Det blir nog en hyra film kväll i kväll.

är verkligen sugen på att gräva ner mig i soffan med en bra film.

Men jag vet inge bra film.


Kommentarer
Postat av: Amanda

jobbigt kya på dig



men ha så trevligt ikväll

2009-03-06 @ 06:46:39
URL: http://fairytalesnails.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0