snart så. snart

Jag vet inte vad jag ska skriva idag.

Skulle bara vilja skriva av mig lite men vet inte om vad.


Snart är det helg och jag är ledig men sen 3 helger framöver jobbar jag.

Men sen kommer jag få vara ledig i stället vid valborg.

På måndag har jag min näst sista körlektion. Undra va han säger. Jag har övat på det ha sa att jag kunde öva på. Vad kommer här näst?

Vi ska ha dubbellektion så jag kommer få köra 80 min istället för 40.

Längtar.

Nu vill jag bara ha körkortet så jag får bort den tunga stenen från mitt bröst.

Jag tycker inte om att gå och tänka på allt måsten man måste göra innan.

Måste verkligen plugga teorin stenhårt. Skulle inte vara roligt att missa den.

Jag vet att jag har det där inne någonstans jag måste bara få fram det i gen.

Det var ändå 2 år sen jag började med teorin.


Ne om man skulle röra sig till jobbet igen då. Känns som att jag precis kom där ifrån.

Ska bara jobba sisådär 9timmar idag.

Så vi syns sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0