vilken morgon

God morgon

Idag är det inte min dag, jag har blivit sjuker....förkyld.

Näsan funkar inte halsen vill inte heller fylla funktion.


När Tobbes klocka ringde i morse, tänkte jag ska jag gå upp och ringa jobbet och säga att jag inte kan komma idag?

Men nej jag var för trött jag orkade inte resa på mig. Så nu sitter jag här och ska till jobbet om en stund.

Hoppas att det inte blir allt för jobbigt.

Det är helt okej med att jag är täpp i näsan men inte när det rinner. Usch va jag hatar att vara sjuk.


Igår slutade jag tidigt så Camilla kom och mötte mig på jobbet. Sen gick vi hem till henne och pysslade lite.

De är inte så konstig att jag är sjuk när hennes barn inte var helt friska. Den ena hade öroninflammation och den minsta hade feber.

Men det är väl min tur helt enkelt.

Har inte vart sjuk på länge och jag klarade mig när Tobbe åkte på allt.


Sitter här nu och kollar på nyheterna som vanligt och har en kopp the.

Ögonen svider och är ganska röda så de blir glasögon idag.

bläää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0